hovawart

Návštěva štěňátka - Casey Ostravské hvozdy

25.11.2010 10:23

Včera jsem si po práci udělala krátký výlet do Veřovic k Martině a "Cesymu". Dlouho jsme se domlouvaly na návštěvě až to konečně vyšlo. Vlastně jen na půl. Návštěva vyšla, ale počasí ne. Ve Veřovicích už pěkně sněžilo a sníh byl  hodně mokrý, což bylo vidět i na psech ( Cesy má kamarádku ovčačku). Byli pěkně urousání, ale šťastní. Casey mě úžasně uvítal, skákal a oblizoval mě od radosti, že mě zase vidí ( asi po 4 měsících). Sníh viděl poprvé, tak řádil, chytal vločky a dělal kotrmelce na trávě.

Z Cesyho bude mohutný pes, který bude budit respekt. Zatím je to štěněcí mimino.

Už se těším až je na jarním svodu uvidím všechny dohromady ( byla bych ráda, kdyby všichni přijeli).

Pro zahřátí Martina uvařila voňavou kávu, při které jsme si vesele povídaly. Došla také Květa Valušová, která bydlí opodál. V případě potřeby poradí   co a jak na Cesyho.

Čas rychle utekl a já musela jet  domů. Byla už tma a navíc hustě sněžilo. U auta jsem se ještě rozloučila s Květou, Kely a Mefíkem ( hovíci od Květy).

Jela jsem skoro poslepu, značky byly zasněžené, nebylo vidět ani směr, ani hlavní cesta. Konečně jsem dojela do Ostravy, kde nebyla po sněhu ani památka.

 

Pokud to do konce roku stihnu, chtěla bych se ještě zajed podívat i na ostatní "naše"   C-éčková štěňátka.

Vyhledávání